Βιογραφικό
Μαρία Δ. Κυροπούλου
Η Μαρία Κυροπούλου σπούδασε Φιλοσοφία και Παιδαγωγική στη Φιλοσοφική Σχολή του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.
Μετεκπαιδεύτηκε στην Ειδική Αγωγή στο Τμήμα Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής του Πανεπιστημίου Μακεδονίας Θεσ/νίκης. Πραγματοποίησε μεταπτυχιακές σπουδές στην Ειδική Αγωγή με εξειδίκευση στον Αυτισμό και θέμα έρευνας – τίτλο μεταπτυχιακής εργασίας:
«Οι εμμονές στο αυτιστικό φάσμα και η εποικοδομητική τους αξιοποίηση» (University of Wales, UK).
Είναι μέλος της Πανελλήνιας Ένωσης Ειδικών Παιδαγωγών. Επίσης, είναι κάτοχος επάρκειας της Ελληνικής Νοηματικής Γλώσσας (Ομοσπονδία Κωφών Ελλάδος), της γραφής Braille (Σχολή Τυφλών «Ήλιος») καθώς και των βασικών επιπέδων της Αγγλικής Νοηματικής Γλώσσας (Deaf Association, UK).
Τέλος, εκπαιδεύτηκε σε εναλλακτικές μορφές επικοινωνίας, εκπαίδευσης και διαχείρισης συμπεριφοράς, όπως: TEACCH, MAKATON, PECS και STUDIO III στην Ένωση Αυτιστικών Μ. Βρετανίας.
Η επαγγελματική της εμπειρία ξεκίνησε σε ιδιωτικά κέντρα αποκατάστασης ΑμεΑ στην Ελλάδα ως ειδική εκπαιδευτικός, σε δημόσιο σχολείο (Μουσικό Γυμνάσιο-Λύκειο Πυλαίας Θεσ/νίκης) ως ειδική φιλόλογος σε τμήματα παράλληλης στήριξης τυφλών μαθητών, σε κέντρα εκπαίδευσης και αυτόνομης διαβίωσης αυτιστικών παιδιών, εφήβων και ενηλίκων ως ειδική εκπαιδευτικός και υπεύθυνη εκπόνησης εκπαιδευτικών προγραμμάτων, καθώς και ως Life Coach ενηλίκων αυτιστικών σε προγράμματα κοινωνικής ενσωμάτωσης (National Autistic Society, Wales UK).
Εργάστηκε στο Πανεπιστήμιο του Newport στην Ουαλία, ως υπεύθυνη διδασκαλίας της Αγγλικής Νοηματικής Γλώσσας.
Επιπλέον, παρέχει τις υπηρεσίες της στο ΔΗΠΕΘΕ Βέροιας υποστηρίζοντας παιδιά με αυτισμό σε τμήματα Θεατρικής Yποδομής.
Σήμερα διευθύνει το Κέντρο Αυτισμού και Ειδικής Αγωγής στην Αλεξάνδρεια όπου και εργάζεται ως ειδική παιδαγωγός και παρέχει υπηρεσίες ειδικής διαπαιδαγώγησης και υποστήριξης σε παιδιά και ενήλικες με αυτισμό, ειδικές μαθησιακές δυσκολίες, αισθητηριακές αναπηρίες και προβλήματα συμπεριφοράς.
Andrew R. Borg
Ο Andrew Borg σπούδασε Λογοθεραπεία στο τμήμα Υγείας και Πρόνοιας του Πανεπιστημίου της Μάλτας.
Πραγματοποίησε μεταπτυχιακές σπουδές στην Εκπαίδευση με εξειδίκευση στον Αυτισμό και θέμα έρευνας – τίτλο μεταπτυχιακής εργασίας: «Η επίδραση της προσωποκεντρικής προσέγγισης σε ανθρώπους με αυτισμό» (University of Wales, UK).
Είναι μέλος της ένωσης λογοπαθολόγων Ευρωπαϊκής Ένωσης καθώς και του Συλλόγου Επιστημόνων Λογοθεραπευτών και Λογοπαθολόγων Ελλάδος. Εκπαιδεύτηκε σε εναλλακτικές μεθόδους επικοινωνίας, εκπαίδευσης και διαχείρισης συμπεριφοράς, όπως: TEACCH, MAKATON, PECS και STUDIO III στην Ένωση Αυτιστικών Μ. Βρετανίας.
Είναι κάτοχος βασικών επιπέδων της Αγγλικής Νοηματικής Γλώσσας (Deaf Association, UK).
Επίσης, είναι πιστοποιημένος εκπαιδευτής με βασικό ρόλο την επιμόρφωση εκπαιδευτικών και ειδικών ψυχικής υγείας αναφορικά με την υποστήριξη αυτιστικών ατόμων σε δομές εκπαίδευσης και αυτόνομης διαβίωσης (National Autistic Society, UK).
Η επαγγελματική του εμπειρία ξεκίνησε στο Κρατικό Νοσοκομείο της Μάλτας, όπου παρείχε τις υπηρεσίες του ως λογοθεραπευτής σε παιδιά και ενήλικες με διαταραχές λόγου, φωνής, ομιλίας, επικοινωνίας, μάσησης και κατάποσης.
Στη συνέχεια εργάστηκε σε δομές εκπαίδευσης και αυτόνομης διαβίωσης αυτιστικών ως λογοθεραπευτής και υπεύθυνος εκπόνησης προγραμμάτων λόγου και επικοινωνίας, συντονιστής κέντρων διημέρευσης καθώς και ως Life Coach ενηλίκων αυτιστικών σε προγράμματα κοινωνικής ενσωμάτωσης (National Autistic Society, Wales UK).
Σήμερα διευθύνει το Κέντρο Αυτισμού και Ειδικής Αγωγής στην Αλεξάνδρεια όπου και εργάζεται ως λογοθεραπευτής και παρέχει υπηρεσίες αγωγής του λόγου και της επικοινωνίας καθώς και υποστήριξης σε παιδιά και ενήλικες με αυτισμό, διαταραχές λόγου, φωνής, ομιλίας, μάσησης και κατάποσης, αισθητηριακές αναπηρίες και προβλήματα συμπεριφοράς.